Booking.com

Yüksek Enerjili 5 Kelime



Mesela  “Om” kelimesi meditasyonda kullanılmaktadır. Bunun sebebi bazı sesler ve kelimeler güçlü frekanslıdır. Meditasyon çalışmaları yapanlar mantra dediğimiz bir kelimeyi sürekli sürekli tekrarlayarak enerjisini yükseltirler. Belli harflerin geçtiği kelimelerde güçlü etkiler yaratmaktadır.
Bu 5 Kelimenin Enerjilerini kullanarak güçlü olumlama cümlesi oluşturabilirsiniz.
1- Işık;Ruhum ve Aklım güzellik ile ışıldıyor.Çevreme ışık saçıyorum.
2- Aşk; Hayata ve kendime aşığım. Huzuru ve gerçek aşkı buluyorum.
3- Barış; Çevremle ve kendimle barışıyor ve huzuru yaşıyorum. Barışçıl ve huzurlu bir ruha sahibim.
4- İnanç; Kendime ve kaderimin iyi olacağına inancım sonsuz. Yaratıcının eşsiz gücüne inanıyor ve beni sevdiğine inanıyorum.
5-Bağışlamak; Kendimi ve geçmişimde yaşadığım her şeyi Bağışlıyorum. Ben kendimi bağışlıyorum ve özgür kılıyorum.
ALINTIDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder