Booking.com

Başıma gelen aksiliklerden nasıl kurtulurum?…



Başıma gelen aksiliklerden nasıl kurtulurum?…

Belalardan kurtulmak,

Bazen hiç istemesek de kendimizi birden bire bir belanın ya da bir olayın içinde buluveririz.


Bir kasırga gibi size çarpan olayı, kendiniz bir simülasyon gibi detaylıca planlayarak kurgulamış olsanız da, başınıza gelen olay kadar ince plan yapamamış olduğunuzu hemen fark edersiniz. Sanki tüm bileşenler sadece sizin için ve mükemmel bir kurguyla önünüze servis edilmiştir.

Bahsetmiş olduğum bu senaryo, belki tam mutluluğu ve huzuru yakalamış olduğunuzu sandığınız ve keyif aldığınız bir anın arkasından gelmiştir, belki de başınıza arka arkaya gelen felaketlerin bir parçasıdır.

Peki ya, ne yapmalı, ne etmeli ki sizi üzecek olan olaylarla temasınızı azaltmalı?

Önce kendi içinize bakmalısınız, “ben neyi hatalı yaşıyorum ya da nelere gereğinden fazla kıymet veriyorum?

Sahip olduğum eşyalar, ev, araba, tekne, bu kadar ilgiyi alakayı hak ediyor mu?

Acaba kendime vermem gereken zamanı, değeri, ehemmiyeti, farkında olmadan elimdeki materyallere mi harcıyorum?…”

Evren size bu dünyanın en kıymetlisinin, yani kendinizin, değerini anlayabilmeniz için size imtahanlar paketi yollamaktadır.

Aynaya baktığınızda gördüğünüz görüntüye sevgiyle gülümseyerek “Seni çok seviyorum, dünyanın en kıymetli varlığı” diyebildiğiniz zaman, huzur, mutluluk, şans ve sevgi pınarının size doğru akmaya başladığını göreceksiniz.

Gözlerinizi kapatın, kalbinize doğru burnunuzdan birkaç kez derin nefes alin. Göz kapaklarınız kapalıyken kalbinize doğru bakmaya çalışın.

“Ben, kendimi, şu anda, olduğum gibi kabul ediyorum, onaylıyorum ve kendimi çok seviyorum.

Ben sevgi dolu bir ışığım ve etrafıma sevgi saçarım.

Etrafımdaki insanlar da benim sevgi enerjimi alır ve kendi katkılarını bana gönderirler.” deyin.


ALINTIDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder