Booking.com

KENDİMİZE KOYDUĞUMUZ SINIRLAR

Görüntünün olası içeriği: gökyüzü, ağaç, yazı, açık hava ve doğa

Balıkçı üçüncü defa, oltaya takılan alabalığı dereye geri fırlatır. Sonraki denemesinde de serçe parmağından daha büyük olmayan bir alabalık çeker, sevinçle gülümseyip balığı sepete atar. 🗣.......Yanında balık tutmakta olan adam daha fazla dayanamaz ve 🦈-“Üç tane kocaman alabalık yakalayıp geri attın, sonra da bu küçücük balığa sevinip sepetine attın! Hiç anlamıyorum!” der şaşkınlıkla. 👤-“EVET AMA TAVAM KÜÇÜK” der beriki cevap olarak...🤔
.......Acaba siz kaç harika fikri düşüncelerinizde yer bulamadığınız için akıl denizine geri fırlattınız? ⛳️Önce içinde nokta olan bir daire çizin. Sonra daireyi silin!
☝🏼Artık büyük yada küçük olmasının hiçbir önemi yok.
•Geriye sadece nokta kaldı. 🧚🏼‍♂️Şimdi sınırı olmayan bir dairenin merkezindesiniz. Bu Sokrat’ın insan tanımıdır. Sınırı olmayan bir dairenin merkezi...
🌍Daireyi silerek dünyanızın sınırlarından kurtuldunuz ve düşüncenin sonsuz hayatına girdiniz. -Sildiğiniz dairenin içine bakarak sorun:
👉🏻”KENDİME KOYDUĞUM SINIRLAR NEYDİ?

 👉🏻Kendi kendime sürekli olarak “OLMAZ” mı? diyordum. 👉🏻Kendim için sınırlı bir geliri mi kabullenmiştim?
👉🏻Bazı şeyleri başarmak için kendimi yaşlı mı hissediyorum?
👉🏻Eğitim eksikliği, sınıf farklılığı, ırk ve çevre farklılığıyla ilgili sınırlamalarım, saplantılarım var mı?⛳️Çevrenizdeki sınırları siz çizdiniz. Yalnızca siz o daireyi yıllarca “YAPAMAM!” gibi yargılarla kendinizi mahkûm ederek, sınırlayarak orada muhafaza ettiniz. 👌🏻ÖYLEYSE SINIRLARI KALDIRMANIN TAM ZAMANI...
Hiçbir şey bana karşı değil.
Tüm hayat hizmetimde.
Her problemin bir çözümü var ve bu çözüm her zaman içimde yatmakta. Karşılaştığım güçlük ne olursa olsun, onun içindeki nimeti bulur, daha iyi,daha güçlü bir insan olurum.
Hiçbir şey beni yenemez, çünkü biliyorum ki hiçbir şey içimdeki gücü yenemez. İçimdeki zekayı çağırarak daha üretken bir hayat hazırlıyorum.
Geçmiş ve gelecek yoktur; yalnızca sonsuz bir şimdi vardır.” 💗HAYATIMIN SORUMLULUĞU BANA AİT. ŞİMDİ HAYATIMIN SORUMLULUĞUNU ELİME ALIYORUM.
Şimdi kendimi zamanın bağlarından kurtarıyorum
Ne geçmişe bağlıyım ne de gelecekle sınırlıyım.
Şimdi şu anda yaşıyorum.
VE ÖYLEDİR...👉🏻⛳️🙋🏼🌍
//Jack Ensign

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder