Booking.com

21 GÜNLÜK NİYET VE DUA ÇALIŞMASI

21 Günlük Niyet Ve Dua Çalışması

Şimdi her sabah, niyet ve dua özelliği taşıyan, aşağıdaki cümleleri 21 gün okuyarak, kısa surede değiştiğimize şahit olacağız.

Hayatıma maddi ve manevi bolluğu ve bereketi çağırıyorum.

Para bildiğim ve bilmediğim her türlü helal kaynaktan bol bol bana akar ve gelir.

Kendimi seviyorum, kendimi affediyorum.

Sevgi ve uyum içinde bir hayata sahibim.

Sağlığım her gün daha da iyi oluyor, kainattan bana gelen şifayı sevgiyle kabul ediyorum.

Korunduğumu, güvende olduğumu ve her şeyin hayrıma olduğunu biliyorum.

İhtiyacım olan her şey, ihtiyacım olduğu anda kolaylıkla bana gelir. Her şey çözümlenir.

İyi ve güzel olan sağlığı, mutluluğu, huzuru hızla hayatıma çekiyorum.

Şimdi beni mutlu edecek şeyleri yaşamayı seçiyorum.

Kendimi çok iyi ifade ediyorum ve insanların beni çok iyi anladıklarını biliyorum.

Ailemle mutlu, huzurlu ve sevgi dolu bir ilişkiye sahibim. Ailem ve çocuklarım beni anlıyor ve seviyor.

Yeteneklerimi fark ediyorum ve her zaman en iyi çözümleri üretiyorum.

Gereksiz şeyleri hayatımdan kolaylıkla çıkarıyorum, benim için gerekli olan şeyleri kolaylıkla hayatıma çekiyorum.

Sağlıklı, Mutlu, Huzurlu ve uyumlu bir evliliğim var bunun için Allah'ıma şükrediyorum.

"Evli olmayanlar için"
Mutlu, huzurlu ve uyumlu bir evlilik yapmayı seçiyorum. Evleneceğim kişinin hızla hayatıma geldiğini biliyorum.

Ben değerliyim, kendime güveniyorum ve kendimi kabul ediyorum.

Hayatımın akışına güveniyorum, ben güvendeyim sevdiklerim güvende.

Olumlu değişimi seçiyorum, hızlı bir şekilde değişimim başlıyor.

İşimi seviyorum, işimde ve mesleğimde başarılıyım ve bu başarım her geçen gün daha da artıyor.

Yaşam amaçlarıma en kolay şekilde ve doğru yollarda ulaştığımı biliyorum. Kendim için ve herkes için en hayırlı şeyleri amaçlıyorum.

Arınıyorum, temizleniyorum, yepyeni ve güzel enerjilerle hayatımı sürdürüyorum.

Hafızam güçleniyor, hızlı öğreniyorum ve iletişim yeteneğim artıyor.

Hayatıma yaradanın sonsuz mucizelerini çağırıyorum.

Rabbimden bana gelen tüm güzel hediyeleri mutluluk içinde kabul ediyorum.

Yaşam kalitem her geçen gün daha da artıyor ve yapmak istediklerimi kolaylıkla yapabilecek bir enerjiye sahip olduğumu biliyorum.

Huzur, uyum ve dinginlik içindeyim. Kendimi olduğum gibi seviyorum ve kabul ediyorum.

Enerjimi sadece faydalı şeyler için kullanıyorum ve yaptığım her şeyden zevk alıyorum, yaptığım her şeyde başarılı oluyorum.

Yaşamdan almam gereken dersleri bana mutluluk veren bir şekilde alıyorum.

Benim için neyin değerli olduğunu biliyorum ve gerçekten değerli olanların yanımda kalmasını seçiyorum.

Kendimi onaylıyorum ve kendi değerimi görmeyi seçiyorum.

Kendime güveniyorum, hayata güveniyorum ve güzel şeylerin hayatıma geldiğini biliyorum.

Ben refahı, mutluluğu ve sevilmeyi hak ediyorum. Hakkım olan refahı, mutluluğu ve sevgiyi hayatıma şimdi davet ediyorum.

Yaptığım şeylerden zevk alıyorum ve günlük uğraşılarımı keyifle yerine getiriyorum.

Tüm bedenimin, organlarımın, hücrelerimin şifa bulduğunu biliyorum ve bunun için şükrediyorum.

Ne zaman yardıma ihtiyacım olsa, doğru ve yardımsever insanları kendime çekiyorum.

Karşıma her gün yeni ve güzel fırsatlar çıkıyor ve bu fırsatları iyi değerlendiriyorum.

Her zaman doğru seçimler yapıyorum ve tamamen yeterliyim.

Hayatın bana güzel şeyler sunduğunu biliyorum ve bunları sevgiyle kabul ediyorum.

Bedenim, zihnim ve ruhum dengeli, huzur içinde ve uyumlu. Hepsi için Allah'ıma şükrediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder