Booking.com

Ölmeden Önce Cevaplanması Gereken 41 Soru

ÖLMEDEN ÖNCE CEVAPLANMASI GEREKEN 41 SORU

Bu soruların doğru veya yanlış yanıtları bulunmamaktadır.

1 - Nereden geldim ve nereye gidiyorum?

  2- Bu dünyaya ben ne için geldim?

3- Kendim için istediğimi başkaları için de istiyor muyum?

4-Toplum ve insanlık için ne yaptım?

5-Arkamdan beni hatırlatacak neler yapıyorum?

6-Bir asır önceki insanlar, şimdi neredeler?

7-Hayatımda en çok neye değer veriyorum?

8-İçimdeki "ben" ile yaptıklarım uyuşuyor mu?

9-Bir gün sonra öleceğimi bilsem, ne yapmak isterdim?

10-Yaptığım yanlışların hesabını verebilecek gerekçelerim var mı?

11-Hayatta en çok önemsediğim şey nedir? Neden?

12-Pişmanlık duyduğum olumsuzlukları, tekrar tekrar yapıyor muyum?

13-Elimde çok büyük imkânlarım olsa başkaları için ne yapardım?

14-Elimde olan imkânların, öldükten sonra bana ne yararı olacak?

15-Kendi duygularımla baş başa kaldığımda en çok neyi düşünüyorum?

16-Hatalarımdan dersler alıyor muyum?

17-Kendimde değiştirmek istediğim en önemli şey nedir?

18-Kendimi manen tatmin etmek için neler yapıyorum?

19-Kendime örnek alabileceğim biri var mı?

20-Başarılarım mı onurum mu önemli?

21-Başkalarıyla en çok neyi paylaşıyorum?

22- En çok beni ne mutlu ediyor? Neden?

23-Yanlış yapmamak için ne gibi tedbirler alıyorum?

24-En çok neyi seviyorum? Niçin?

25-En çok neden korkuyorum? Neden?

26-Kendi duygularımla baş başa kaldığımda neleri düşünüyorum?

27- Vefat eden akrabalarımı ve yakınlarımı hatırlıyor muyum?

28-Ben Vefat  ettiğimde beni hatırlatacak bir şeyler yapıyor muyum?

29-Kötü alışkanlıklarımdan vazgeçmem için ne yapıyorum?

30-Hangi iyi alışkanlıklarım var, başkalarına yararları oluyor mu?

31-Hayatın anlamı nedir, ben ne için yaşıyorum?

32-En çok birlikte olduğum 5 kişinin özellikleri nelerdir?

33-Yaşlandığımda benimle en çok kim ilgilenir?

34-Sevdiğim kişilerle daha fazla zaman ayırabilmek için neler yapıyorum?

35-Kapı komşumla ilişkilerim nasıl?

36-Yaptığım hatalardan özür diliyor muyum?

37-Halimden memnun muyum, şikâyetçi miyim? Neden?

38-Kendimi kimlerle mukayese ediyorum?

39-Gelecekte kendimi nasıl bir insan olarak görmek istiyorum?

40-Kazancımın ne kadarı alın teri?

41- Sabah ilk kalktığımda neler düşünüyorum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder