Booking.com

İnsan Uçsuz Bucaksızdır



 Sizinle muhteşem bir hikaye paylaşmak istiyoruz. Yazıyı Piyanist Gülsin ONAY'ın paylaşımından aldık.. Büyük bir ilam örneği olabilir. Bir insanın ne kadar uçsuz bucaksız olduğunu tekrar hatırlatan cinsten ;


"Bu akşam sizlerle benim için oldukça hayati önem taşıyan bir olayı paylaşmak istedim..
Oğlum Erkin Onay ile dün Lüksemburg'da verdiğimiz konser gerçekten sanatsal açıdan yüksek düzeyde bir müzik performansı oldu ve büyük takdir topladı..
Ancak bu konserin başka bir anlamı vardı; ayağının tozuyla Ankara'da doçentlik sınavını kazanan çiçeği burnunda Hacettepe Üniversite'si öğretim görevlisi oğlum aslında çok büyük bir başarı elde etmişti ve bu başarının öyküsü verdiği konser ve doçentlik ünvanının ötesinde, aşağıda anlatacağım gerçek olayda..
Erkin bundan yedi sene önce çok büyük bir kaza geçirdi ve el bileği bir kapı camı tarafından kesildi.. Tamamen umutsuz bir vaka dedikleri ve 5 saate yakın bir ameliyatın ardından hislerini kaybettiği bu trajik kaza kendisi ve hepimiz için büyük bir travma oldu..Ben o sırada İtalya'da konser veriyordum ve ertesi gün öğrendiğimde sanırım 10 saat kesintisiz ağladım..
Ama Erkin mucizevi bir azim ve yaratıcı gücüyle kendi geliştirdiği metodlarla parmaklarında oluşan hissizliği yendi ve yeniden keman çalmaya başladı..Bugün eskisinden de daha güzel çalıyor, müthiş bir duyarlılık ve müzikalite ile her bestecinin ruhunu vererek yorumluyor.. Onun bu yolda gösterdiği inanılmaz sebat ve inanç sanırım tarihe geçecek nitelikte bir başarıya ulaştırdı kendisini..
Oğlumla her şeyden önce bu olağanüstü çabasından, yılmadan vazgeçmeden verdiği mücadeleden ötürü gurur duyuyorum ve başarılarının devamını diliyorum..
Allah yolunu açık etsin ve sağlıkla nice konserler vermek nasip etsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder