Booking.com

GÜNLÜK OLUMLAMALAR

  • İlgili resim
  • Güne güvenle başlıyorum
  • Ben sevgi ve ışık doluyum
  • Kendimi harika hissediyorum
  • Her sabah neşe içinde uyanıyorum
  • Her sabah güne enerjik ve mutlu başlıyorum
  • Yaşam neşe dolu ve ben hayatın tadını çıkarıyorum
  • Her gün maddi açıdan güçleniyor ve zenginleşiyorum
  • Ben her şeyin en iyisini ve en güzelini hak ediyorum
  • Sonsuz zenginlikler şimdi hayatıma özgürce akıyor
  • Ben çok sağlıklı, mutlu ve başarılıyım
  • Kendimi bütünüyle seviyor ve takdir ediyorum
  • Korkularımı, kaygılarımı, üzüntülerimi, acılarımı özgürleştiriyorum
  • Herkesi affediyorum
  • Geçmişte yaptığım hataları affediyorum
  • İçimdeki ışık yaşamda mucizeler yaratıyor
  • Bolluk ve bereketi hayatıma çekiyorum
  • Ben kendime güveniyorum
  • Yaradan a güveniyorum
  • Bolluk evreninde çok rahat yaşıyorum
  • Mutlu olmak benim doğal hakkım
  • Mutlu yaşamayı kabul ediyorum
  • Sevmeyi ve sevilmeyi hak ediyorum
  • İsteklerimi çok kolay ve çabasızca hak ediyorum
  • Yaşamın her anından zevk alıyorum
  • Sağlık, zenginlik, mutluluk benim doğal hakkım
  • Olumlu düşünüyorum, olumlu yaşıyorum
  • Yaşam neşe dolu ve ben zevkle yaşıyorum
  • Huzurluyum
  • Ben önemliyim, değerliyim
  • Ben ruhsal, zihinsel, bedensel dengedeyim, uyumluyum
  • Ruhum zihinsel, bedensel bir bütün
  • Ben seviyor ve seviliyorum.
  • Ben kararlı bir insanım.
  • Kendi kararlarıma ve başkalarının kararlarına saygı duyuyorum.
  • Ben masumum. Ne yaptıysam iyi niyetle yaptım.
  • Başkalarına ne kadar özgürlük tanırsam o kadar özgürleşirim.
  • Başkalarına ne kadar az ihtiyaç duyarsam kendime o kadar güvenir ve özgür olurum.
  • Kendimi önemli ve değerli olarak kabul ediyorum.
  • Ben sevilmeyi, mutlu olmayı, başarıyı, varlığı hak ediyorum.
  • Bolluk bilincim sürekli artıyor.
  • Para yaşamımda sevgiyle dolaşıyor.
  • Huzurlu ve dengeli yaşamayı seçiyorum.
  • Bu dünyadaki rolümü sevgi, saygı, huzur ve zevkle oynuyorum.
  • Olumlu düşünüyor, olumlu ve mutlu yaşıyorum.
  • İşimi sevgiyle ve zevkle yapıyorum.
  • ‘geçmişimi’ sevgiyle onurlandırıyor, geleceğimi sevgiyle oluşturuyor ve şimdiki zamanı yaşıyorum. Geçmiş ve geleceğin esiri olmadan ‘an’da yaşamanın keyfini çıkarıyorum.
  • Kendi içimde ve dışımdaki herkesle, herşeyle uyumlu yaşıyorum.
  • Sahip olduğum olmadığım her şeye teşekkür ediyorum.
  • Aldığım her nefesin değerini biliyor, teşekkür ediyorum.
  • Özümde var olan sağlığı koruyorum. Sağlıklı yaşamayı seçiyorum.
  • Özgür irademi ve seçim hakkımı etki altında kalmadan ‘ben’ olarak kabul ediyorum.
  • Hepimiz birliğin parçasıyız ve birbirimizin oyununa sevgiyle destek oluyoruz.
  • Hayatın sonsuzluğunda bulunduğum noktada her şey mükemmel, bütün ve tam.
  • Dünyamda her şey iyi ve güzel.
  • Evrende sınırsız güç, sevgi, bilgelik, bolluk ve bereket var. Ben mıknatıs gibi;
ihtiyacım kadar gücü, sevgiyi, varlığı, mutluluğu çekiyorum. İhtiyacı olanlarla paylaşıyorum. Paylaştıkça sevgiyle, güçle, varlıkla besleniyorum.
Semra Kozanlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder