Booking.com

BIRAK GİTSİN!....


DOLUNAY RESMİ ile ilgili görsel sonucu

DOLUNAY RİTÜELİ

Sonra bir kağıda dolunay saatine niyet ederek ya da kağıda dolunay saatini ekleyerek hayatınızdan gitmesini istediğiniz her şeyi yazın tabii olumlamaları ile (Örn; değersizlik duygumdan kurtuluyorum…Ben evrenin eşsiz bir parçasıyım, çok değerli ve özgüven sahibiyim gibi). Yazdıklarınız ve düşüncelerinizde gelecek zamanı değil şimdiki zamanı kullanın. Sonra yazdıklarınızı 3 kere okuyun kağıdı katlayıp kalbinizin üzerine koyun ve niyet edin: ‘Allah’ım bana artık hizmet etmeyen ne varsa yazdım. Senin gücün, kuvvetin ve merhametin sonsuz. Kendimi senin ışığına açıyorum ve hizmet etmeyen her şey senin ışığın ile dönüştü biliyorum. Her mucize için çok teşekkür ederim…‘

Son olarak kağıdı yakıyoruz ve küllerini ister doğaya, ister suya karıştırıyoruz. (Evde lavabodan su ile akıtabilirsiniz). Ve en önemlisi yazdıklarımızı artık düşünmüyoruz,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder