Booking.com

HO'OPONOPONO


Bir tür temizlik! Bilinçaltındaki hatayı düzeltmek için yapılan temizlik. Herkesin kolaylıkla kendisine uygulayabileceği bir pişmanlık, affetme ve dönüşüm ile sorunları çözme yöntemidir. Yanlış hatıraları sıfıra, hiçliğe çevirmek için Tanrısal olandan istekte bulunma sürecidir. Dolayısıyla bu sizinle ilgilidir. Yanlış hatıralar, sorunları tekrar tekrar oynatmaktadır. Konu ister kilo olsun, ister çocuğunuz veya para, herhangi bir şey…
Tanrısal bolluğun içsel akışını başlatmak için öncelikle hatıraları iptal etmek gerekir.
Hayatta başımıza ne gelirse gelsin sorumlusu biziz. Her şey bunu kabul etmekle başlar. Bir sorun yaşadığınızda, tartıştığınızda, çıkmazda olduğunuzda, önce sorunun kendiniz olduğunu kabul edin. 'ŞU AN YAŞADIĞIM NEYSE, SORUMLUSU %100 BENİM' demelisiniz. Yaşadığınız sorun beyninizdeki bir hatıra, bir kayıtla ilgili ve o kayıtlar devamlı kendini tekrarlıyor.
'Seni seviyorum, teşekkür ederim, beni affet' dediğimiz zaman, içimizdeki bizi temizleyebilecek Tanrı'ya ulaşıyoruz. (Pişmanlık ve affetme içeriyor)
'Özür dilerim, yaşadığım her neyse benim yüzümden oluyor, beni affet' 'Bilinçaltımdaki hangi hatıradan dolayı bunu yaşadığımı bilmiyorum ama, bunları yaşattığın için teşekkür ederim ve affını dilerim'
'Bilinçaltımdaki hangi kayıt yüzünden bir araya geliyorsak teşekkür ediyorum, seni seviyorum ve beni affet'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder