Booking.com

Bugün İçin Olumlamalar


Yaradanım tüm ihtiyaçlarımın tükenmez ve sınırsız kaynağıdır
Kendimi ve yaptıklarımı sevgi ile görüyorum, Emin ellerdeyim
Kendimi hayatın akışına bırakıyorum. Sevgiyle iletişim kuruyorum
Kendi merkezimdeyim, sakinim ve dengeliyim
Her şey yolunda
Hayatın tüm ihtiyaçlarımı kolayca ve rahatça sağlamasına izin veriyorum
Yüksek Benliğime güveniyorum
Sağlık, zenginlik ve mutluluk hayatımı sürekli olarak Renklendirir, 
Ben her bakımdan zengin ve başarılı biriyim
Sağlığım her açıdan mükemmel 
Hayatıma neşe, sevgi, samimiyeti davet ederim
Sevgi sürekli olarak beni sarmalar 
Ben sevilen, neşeli bir insanım
Yaratıcılığımı kolayca ve coşku ile ifade edebiliyorum
Hayatımda sürekli olarak hayırlı fırsatlar ve durumlarla karşılaşırım
Yeni öğreti ve bilgileri kolayca ve zevkle özümseyebiliyorum
Sonsuz zenginlikler şimdi hayatıma özgürce akıyor
Hayatta her şeyin en iyisini hak ediyorum, İyi olan her şey bana kolayca geliyor
Kendimi bütünüyle, olduğum gibi seviyor ve takdir ediyorum, Kendimi özgürce, tam Anlamı ile ve kolayca ifade ediyorum 
Doğal bir biçimde öğreniyor, aydınlanıyorum
Kendi hayatımın efendisiyim Sevmeyi ve sevilmeyi seviyorum
Tüm duygularımı bir parçam olarak kabul ediyorum
Her şey hayatımın iyiliği için Birlikte çalışıyor 
Hayatımın yüce planı ile uyumlu yaşıyorum
Kendim olmaktan mutluyum, Yeterliyim
Burada ve şimdiyi kabulleniyorum, Kendimi seviyorum ve hayatıma sevgi dolu ilişkileri Çekiyorum 
Bana içsel bilgeliğim rehberlik yapıyor
Yeni bir başlangıç yapmayı hak ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder