Booking.com

22 KASIM 2014 YENİ AY

22 Kasım 2014 günü, saat 14:33'de Yeni Ay gerçekleşiyor.
YeniAy'ın bu güzel enerjisiyle hayatımın Yaradan'ın bana sunmuş olduğu sevgiyle sarıldığını görüyorum...Sağım, solum, önüm ve arkamda baktığım her yerde sevgi görüyorum.. Etrafım beni koşulsuz sevgiyle seven insanlarla çevrelenmiş ve ben herkese içimden dolarak taşan sınırsız sevgimi aktarıyorum...

Bu yeniayın güzel enerjisinde tüm güzel dileklerinizi bütünün ve sizin en yüksek hayrınıza olacak şekilde yazın, dileklerinizin içine Türkiye'mizin sevgiyle, barışla ve tüm güzelliklerle kucaklaşmasını da yazın lütfen..

Ya Rabbim, Yeniayın enerjisiyle bana sunmuş olduğun tüm güzellikleri; bolluğu, bereketi, mutluluğu, huzuru, sevgiyi, sağlığı, sevinçleri, neşeyi, başarıyı, bol parayı ve maddi manevi tüm hediyeleri sevgiyle alıyorum sevgiyle kabul ediyorum...Şükürler olsun hamd olsun...Teşekkür ederim Allah'ım ve sevgili meleklerim...
Kendimi tüm evrenin kaynağı olan güce teslim ediyorum... Bu benim için son derece güvenli...Bütünün ve benim hayrıma olan ilahi zamanda her şey bana sunuluyor ben de sevgiyle kabul ediyorum...
Daha sonra yüreğinizden gelen olmasını istediğiniz tüm dilekleri (insanlar için,dünyamız için,tüm hayvanlar,bitkiler için dahil) beyaz bir kağıda yazın isterseniz sizin için kutsal,özel olan bir yere koyun,akan tertemiz bir suya bırakın ya da bir çiçeğin dibine toprağa gömün....Çiçeğinizi suladıkça nasıl o yeşeriyorsa sizin de dileklerinizin dualarınızla yeşerdiğini düşünün...Bütünün ve sizin hayrınıza OLsun...Ve öyle de OLdu:))))

YeniAy saatini kaçırırsanız o saate niyet ederek de yapabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder