Booking.com

BUGÜN KEŞİF GÜNÜ


GÖZLERİ KAPALI ile ilgili görsel sonucu

DERİNLERİNİZDEKİ SORUNLARI KEŞFETME ve ARINMA CÜMLELERİ 

Aşağıda bir çok kişide ortak olan sorunları temizleme cümleleri var. Bunların arasında hangilerini temizlemek istiyorsanız o cümleleri seçin ve her birinden sonra 15-20 saniye boyunca anahtar cümleleriniz olan “özür dilerim, beni affet, seni seviyorum” anahtar cümlelerini söyleyin. 

Sonra yerine olumlama cümlesini söyleyerek 15-20 saniye boyunca “teşekkür ederim, seni seviyorum” anahtar cümlelerini söyleyerek pozitif yükleme yapın. 
• (Şuna karşı) duyduğum korkuyu ve bunun nedenlerini siliyorum. 

• (Şuna) sahip olamamaktan korkmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Bir şeyleri kaçırmaktan korkmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Değişime karşı olan korkumu ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Reddedilmekten korkmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Her zaman endişeli olmamı ve bunun nedenlerini siliyorum. 

• Başarılı olma korkumu ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Başarısızlıktan korkmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kazanmaktan korkmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum.

• Kalabalık içinde bulunmaktan korkmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• İsteklerimi dile getirmekten korkmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi Allah'tan

 ve kaynaktan ayrı hissetmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi kurban gibi hissetmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Olayları ve insanları yargılamamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Güvenilmeyecek arkadaşlar seçmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Güvenmediğim kişilerle ilişki kurmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Sürekli yanlış erkekleri seçmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendime karşı inançsız olmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Başkalarına güven duymamamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi terkedilmiş hissetmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi değerli görmememi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Şu kişiye güvenmememi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kimseye inanmamamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Başladığım şeyleri bitiremememi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum 

• Her şeye düşünmeden atılmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Karar veremememi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Savunmasız olduğumu düşünmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi sabote etmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Sorumsuz olmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Şüpheci olmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Yaşamdan pes etmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Desteklenmediğimde yorgun olmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Desteklenmediğimde kızgın olmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi fiziksel olarak incitmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi duygusal olarak incitmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Çaresiz olmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Sevilmediğim hissini ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi sevmekte yetersiz olmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Başkalarını sevme yetersizliğimi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi içsel olarak bomboş hissetmemi ve bunun nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi yalnız hissetmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Başkalarına bağımlı olmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Şu kişiye bağımlı olmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kıskanç olmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Şu kişiyi kıskanmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Başkalarını küçümsememi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi küçümsememi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Yeterince iyi olmadığım duygumu ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimden nefret etmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendime inanmamamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi saygı duymamamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Diğer kişilere saygısız davranmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Başkalarından beklentim olmasını ve bunun bütün nedenlerini siliyorum 

• Kendimi fiziksel olarak kullandırmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum 

• Kendimi duygusal olarak kullandırmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Başkalarının beni kullanmalarına izin vermemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Utanç duymamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Başkalarının mükemmel olmasını beklememi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi ayıplamamı ve bunun bütün nedenleri siliyorum. 

• Başkalarına karşı görünmez olmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• İnsanların beni saymamasını ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• İnancımı kaybetmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Aşağılık duygusu hissetmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum 

• Kendimi aptal gibi hissetmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi değersiz hissetmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi korkak hissetmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• İnsanlarla samimiyet kuramamamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Gerçekten ne istediğimi söylemekten korkmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 


• Dikkat çekmek için hastalık arzu etmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum 

• Sürekli dikkat çekme isteğimi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Evrenin beni desteklemediğimi hissetmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum 

• Dünya tarafından yargılandığımı düşünmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi dünyadan saklamamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendi ayaklarımın üzerinde durmaktan korkmamı ve bunun bütün nedenlerini 
siliyorum. 

• Bireyselliğimi ortaya koymaktan korkmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendi hayatımı yaşamaktan korkmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendim olmaktan korkmamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Dışardan güvenlik aramamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Dışardan onay aramamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Dışardan mutluluk aramamı ve bunun bütün nedenlerini siliyorum. 

• Kendimi mutsuz hissetmemi ve bunun bütün nedenlerini siliyorum.


ALINTIDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder