Booking.com

YILIN SON DOLUNAYI BUGÜN!


Bugün saat 14:27'de Dolunay'ın muhteşem enerjisine giriyoruz!


  • Değer verdiğimiz şeyler ve onları kaybetmemek için yapacağımız cesur girişimler,
  • Kendimizi yeterince ortaya koyamadığımız için kaybetmek üzere olduğumuzu düşündüğümüz haklar, fırsatlar, kazançlar,
  • Başkalarının talepleri/öncelikleri/hakları ile kendi arzularımız arasında kalacağımız seçimler,
  • Zamanında netleşmemiş sınırların yeniden çizilmesi, üzerinde anlaşılmış ama hoşnut olunmamış kuralların yeniden düzenlenmesi için uğraşacağımız durumlar,     ile sınanacağız.



  • Dolunay saatinde (veya o saatte müsait değilseniz dolunay saatine niyet ederek) güzel derin bir nefes alın ve tüm negatifliği, size acı, endişe veya korku veren, canınızı yakan, kalbinizi acıtan her şeyi, öfkeyi, kızgınlıklarınızı, kırgınlıklarınızı, hayatınızdan tüm çıkarmak istediklerinizi(sigara,alkol,kilolarınız dahil), geçmişinizden gelen ve bırakmak istediğiniz tüm hatıraları,olumsuz kodlamalarınızı, affedemediklerinizi,maddi ve manevi hayatınızı olumsuz etkileyen blokajlarınızı neyi geride bırakmak istiyorsunuz onları bir kağıda yazın..

     Tüm endişe ve korkularımı sevgiyle bırakmayı seçiyorum, dolunay enerjisini en iyi şekilde hissetmeye ve kullanmayı seçiyorum,  şimdi ve tüm zamanlara doğru karmamın dengelenmesini şifalanmasını istiyorum, dünyadaki isteklerimin gerçekleşmesi için bu yaşamımdan zevk almayı ve doğayla bağlantı kurmayı öğrenmeyi seçiyorum, bedenimdeki,ruhumdaki,kalbimdeki tüm canımı acıtan olumsuzluklarımın ve korkularımın yerlerinin şifalanmasını istiyorum, yeni dileklerimle ilgili duygularımı ve düşüncelerimi güzelleştirmeyi seçiyorum, bana tüm bu olumsuzlukları yaşatan insanları ve olayları,kendimi affetmeme yardımcı olmasına niyet ediyorum
    TEŞEKKÜR EDERİM
    TEŞEKKÜR EDERİM
    TÜM BENLİĞİM VE VARLIĞIMLA TEŞEKKÜR EDERİM
    ŞÜKÜRLER OLSUN 
    Sonra bu kağıdı sevgiyle yakın ve küllerini akan bir suya atın,(lavabonuza atıp suyu açabilirsiniz) Dolunayın o güzel enerjisiyle ile yıkanacak ve tüm bu olumsuzluklardan, yüklerden, negatifliklerden, eski sizi üzen kalıplardan arınacaksınız.
    Çünkü siz değerlisiniz ve Allah'ın size verdiği tüm güzellikleri kucaklamayı hak ediyorsunuz

    DOLUNAY ENERJİSİ İÇİN OLUMLAMALAR 







    AŞKLA


    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder